Корпоративний сайт - це представництво вашої фірми в мережі Інтернету. Можна сказати - ваша візитна картка. Створення корпоративного веб-сайту означає розробку ексклюзивного дизайну, зручність використання, максимальну інформацію про вашу фірму, про продукт або послуги, інтерактивний зв'язок з можливими клієнтами вашої фірми. Для цього і розробляється унікальний дизайн, системи адміністрування та управління сайтом, новинні і пошукові блоки, і всі необхідні інструменти для сучасного корпоративного сайту. В Інтернеті немає суворого розмежування за категоріями сайтів. Кожен розробник веб-сайтів може запропонувати свою класифікацію сайтів за категоріями. Коли найпростіший сайт, що складається з однієї - двох сторінок починає обростати додатковими можливостями, він може перейти в іншу категорію сайтів. Коли мова заходить про категорії сайту, з'являються питання, пов'язаних з різноманіттям галузей і типів проектів. Почнемо з найпростішого визначення сайту.
Створення будь-якого сайту проходить основні стадії свого народження.
Можна розділити сайти за категоріями в наступному порядку, для того, щоб Замовник розумів, у чому полягає відмінність між категоріями сайтів. Найпростіший варіант корпоративного сайту - це сайт-візитка. Він включає 5-7 сторінок, де можна ознайомитися з напрямком основної діяльності, короткою інформацією про послуги чи товар, контактна інформація, адреса, реквізити. Ця категорія корпоративного сайту, зазвичай, не вимагає великих витрат коштів на програмування і на підтримку сайту, оскільки інформація залишається незмінною або змінюється дуже рідко.
Другий за складністю це промо-сайт, що має більш складну розгалужену структуру. У нього можна включати новинну стрічку компанії, детальну інформацію про види діяльності, інформацію про співробітників фірми, про перспективи розвитку і т.д. Такий сайт може мати певну структуру, де можна отримати детальну інформацію про товар або надаються фірмою послугах. У такій категорії сайтів вже є в наявності певна інтерактивність, це може бути гостьова книга для зв'язку з користувачем або автоматична відправка листа за електронною адресою фірми. витрати на програмування такого сайту, теж, невеликі, але зростають витрати на підтримку такого сайту, необхідно підтримувати новинну стрічку, стежити за можливими контактами, при необхідності, зв'язуватися з клієнтами.
Третій вид сайту - це корпоративний сайт. Корпоративний сайт включає в себе структуру двох попередніх сайтів, але доповнюється більш докладної інформацією на товар і послуги, у тому числі обновлюваними прайсами на товар або послуги. Вимагає більш складного програмного забезпечення і ретельного супроводу сайту. Такий сайт компанії включає в себе весь функціонал інтернет-представництва. Наприклад, такий сайт може містити базу даних зареєстрованих клієнтів, яким можуть надаватися додаткові послуги або інформація.
Отже, створення корпоративного сайту - це можливість ефективно представити себе в мережі Інтернету, тому, до питання створення такого сайту потрібно підходити з великою відповідальністю. На сайті потрібно не тільки дати максимальну інформацію про вашу фірму, але створити комфортний зовнішній вигляд сайту і зручну структуру сайту. Багато провідні компанії світу мають свій корпоративний сайт, де можна почерпнути багато інформації про їх діяльність і про їх товар або послуги. Ось, приблизно, так створюється корпоративний сайт, який дозволить великій кількості людей дізнатися про існування вашої фірми, зв'язатися з вами і продовжувати співпрацю.
Фахівці Веб-студії Tarasoff ™ допоможуть вам визначитися з дизайном вашого корпоративного сайту, його структурою, запропонують вам максимально-доброзичливий інтерфейс, який допоможе привернути увагу користувачів Інтернету. Наповнять ваш сайт грамотним, професійним контентом по будь-якій тематиці. Навчать співробітників вашої фірми користуватися всім сервісом корпоративного сайту. Після тестування сайту, фахівці SEO - оптимізації допоможуть просунути ваш сайт на перші місця по темі вашого сайту. Професіонали Веб - студії Tarasoff ™ завжди готові допомогти вам у вирішенні цього важливого питання.