Дизайн сайту - це всі візуальні компоненти, зміст і розташування яких покликане найбільш ефективно представити інформацію користувачам і в окремих випадках закликати до дії.
Зазначені секції мають умовні кордони і іноді той же хедер може бути замінений незмінним сайдбаром (лівої чи правої колонкою) сайту, для мобільної версії сайту такий структурний елемент може трансформуватися і відображається як висувна панель.
Як і всі інші галузі дизайну будь то одягу або інтер'єру дизайн відображає в собі модні тенденції і віяння часу. Найчастіше по дизайну можна приблизно визначити скільки років самому сайту, тому солідні компанії замовляють редизайн сайту кожні 5 років. Та й стрімко крокуючи технології обумовлюють зміни дизайну сайту, наприклад ви замислювалися 10 років тому про те, як буде виглядати сайт на широкоформатних моніторах, на екрані мобільного телефону або планшету?
Які б модні тенденції не приходили і не йшли, але еволюція веб дизайну вперто йде до збільшення розмірів шрифтів, що сприяє швидкому читанню в Інтернеті. Причому дизайнери наполегливо працюють над саме гнучкою типографикой, з гнучкими зображеннями, що дозволяє адаптуватися вигляд практично в будь-якому мобільному пристрої.
Всі дизайнери вже давно використовують для швидкого сприйняття інформації інографіку (це коли сукупність великої шрифту і зображення в своїй унікальній комбінації швидко і зрозуміло передають ідею або сенс), але застосування вебграфікі ще більше підвищує порядок сприйняття, так як в цьому випадку застосовуються інтерактивні елементи для взаємодії з користувачами.
У всіх сферах нашого життя дизайн сайту повинен бути не тільки привабливим, але і функціональним у своєму практичному розумінні, іншими словами дизайн повинен відповідати вимогам юзабіліті, це також англійське слово з коренем user - користувач, тобто юзабіліті - це показник того наскільки близький дизайн сайту до користувача як для розуміння своїх можливостей взаємодії з самим сайтом. Це означає, що всі графічні і текстові елементи сайту повинні бути побудовані таким чином, щоб користувач міг вільно знайти на сайті потрібну інформацію і по засобом навігації сайту заглибитися в подальше вивчення, якщо це інформаційний сайт, якщо мова йде про інтернет магазині, то користувач повинен легко знаходити необхідний товар за допомогою фільтрів і доступно оформити замовлення, і в цьому випадку юзабіліті вирішує ключову роль успішності сайту.
Знайти правильний баланс цих складових основне завдання дизайнера!
Найоптимальнішим варіантом є безпосереднє спілкування з замовником, якщо немає такої можливості, то заповнюється бриф на створення сайту. Бриф - це своєрідна анкета, заповненням якої Замовник інформує дизайнера про тематику майбутнього сайту, особливості бізнесу, приблизну структуру майбутнього сайту, показує приклади вподобаних і не вподобаних сайтів конкурентів або просто звичайних сайтів, і тут бажано зазначити причини по яким подобається чи не подобається сайти-приклади. Чим детальніше заповнений бриф на створення сайту тим більше дизайн сайту буде відповідати очікуванням Замовникам. Найчастіше дизайнер на основі досвіду коригує уявлення Замовника про майбутній ресурс
Веб студія Tarasoff готова розглянути Вашу заявку або підготовлений бріф на створення сайту . Будемо раді допомогти Вам порадами та рекомендаціями не тільки зі створення дизайну сайту, але і в цілому з усіх питань, які безпосередньо стосуються створення сайтів